1 Ağustos 2013 Perşembe

Eğitim



Eğitim dünyasını kalbi burada atıyor! Bir eğitmenin ağzından eğitimin güncel nabzını tutmak istemez misiniz? Hayata ve eğitim konusunda güncel ve özgün içerikleri bulabileceğiniz güzel bir site ile siz değerli okurlarımı tanıştırmak isterim. Hani derler ya ekmeğini taştan çıkardı. Bu söz bu sitenin kuruluş hikayesini çok güzel özetliyor. Umutları olan ve karanlığa saplanmış bir öğretmenin haykırışları ile kuruldu. Eğitim sitemiz, maddi açıdan iflas bayrağını çekmiş bir Anadolu öğretmeninin maddi sorunlarına son vermek amacı ile kurduğu bir sitedir.

Eğitim Sitemizi Keşfedin !


Eğitim konusuna dair duymak istediğiniz tüm gerçekleri tüm çıplaklığı ile www.okulsaatim.com sitesinde bulabilirsiniz. Hani derler ya damdan düşenin halinden damdan düşen anlar. Bu yazıların sahibi eğitim içerisinde yetişen bir sınıf öğretmenidir. Eğitim dünyasında gördüğü aksaklıkları korkmadan dile getiren bir sınıf öğretmeninin ağzından yazıları okuyacaksınız. Çocuk terbiyesi ve eğitimi üzerine bütün anne ve babaların mutlaka okulsaatim.com sitesine girmelerini tavsiye ediyorum. Bu siteyle tanıştıktan sonra hayata bakış açınız değişecek. Faydalı bilgiler konusunda geniş bir arşivi olan sitemiz sayesinde çocuklarınızı daha iyi anlayacaksınız. Bak ben bu açıdan bakmamıştım. Bunun böyle olduğunu bilmiyordum diyeceksiniz.

Eğitim Sitemizin Faydalı Bilgiler Kategorileri :


1 - Aile ve Eğitim : Bu kategorimizde çocukların en temel eğitim kurumu olan aile içerisindeki pozisyonları göz önüne alınarak değerlendirme yapılır. Aile içerisinde bireyin davranışları incelenir. Ailelere çocuk terbiyesi konusunda önemli bilgiler aktarılır.

2 - Çocuk Gelişimi : Bir anne ve babanın çocuk gelişimi konusunda bilmesi gereken tüm bilgileri bu köşede bir sınıf öğretmeni kendi görüş ve gözlemleri ile anlatmaya çalışmıştır. Başarılı çocukların yetişebilmesi için bu bölümdeki bilgilerden faydalanabilirsiniz. Bu bölüm anne ve babaların en sevdiği köşedir. Bu bölüm çocuğunuzu size anlatan en özlü bölümdür.

3 - Eğitim Haberleri : Güncel eğitim haberleri ve bu haberlerin yorumlanıp değerlendirilmesi bu bölümden yapılır. Eğitim haberlerini bu köşeden takip edebilir yenilik ve gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

4 - Güncel Blog : Bir öğretmenin okul yaşamında başına gelen ilginç olayları bu köşeden takip edebilirsiniz. Bu bölüm bir nevi günlük ve anı köşesi anlamına gelir. Bu köşedeki yazıları severek okuyacağınızı düşünüyorum.

5 - Meslekleri Tanıma : Bir meslek hakkında bilinmesi gereken tüm ayrıntılar bu bölümde anlatılmaya çalışılır. Mesleklerin çalışma alanları, mesleklerin gerektirdiği fiziksel özellikler, mesleklerin toplumda algılanışı, doğru meslek seçimi gibi önemli konularda okuyucularına faydalı bilgiler aktarıldığı bölümdür.

6 - Mevzuat Köşesi : Bu bölüm eğitim mevzuatlarının irdelenip faydalı bilgilerin paylaşıldığı bölümdür. Öğretmenlerin ek ders alması, kadınların doğum izni gibi önemli mevzuat konuları hakkında özlü bilgilerin verildiği köşedir.

7 - Öğretim Yöntemleri : Bu bölüm en faydalı bölümlerden birisidir. Çünkü bu bölümde bir insanın öğrenme alanlarının tespit edilip öğrenme alanlarının nasıl geliştirilebileceğine dair faydalı bilgiler verir.

8 - Rehberlik Köşesi : Bu bölüm anne ve babalara çocuk eğitimi konusunda rehberlik edildiği bölümdür. Bu bölüm sizi size anlatan bir bölümdür. Çocuk terbiyesi konusunda yaşadığınız sıkıntıları dile getirip size yol gösteren kılavuz olan bir köşedir.
9 - Sınav ve Başarı : Başarılı olmada sınavların ne kadar önemli olduğunu biliyoruz. Bu köşede sınavlarda yaşanan başarısızlıkların nedenleri tespit edilir. Başarılı olmaya ilişkin alınması gereken önlemleri anlatır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder